Cпецпроекты

21 апреля Либкин, Буренок и Тигипко расскажут, как построить выдающийся бизнес


1 509 43

В эту субботу в конгресс-холле «Космополит» соберутся 15 топовых креативных предпринимателей, чтобы поделиться практическими знаниями, опытом и инструментами для создания выдающихся компаний.

Участники UGENERATION Creative Business Conference узнают, как создать:

• продукт, за которым будут стоять очереди;
• команду, способную сделать невозможное;
• маркетинг, который не спутаешь ни с каким другим;
• сервис, который станет частью жизни клиента;
• бренд, способный покорить глобальные рынки.

Среди спикеров конференции:

Савва Либкин – владелец сети ресторанов «Стейкхаус», «Компот», «Дача»;

Давид Браун – основатель компании Templatemonster;

Александр Громыко – владелец техногиганта Saturn;

Влад Тисленко – основатель технологической компании Concepter;

Иван Плачков – винодел, владелец ТМ «Колонист»;

Ресторатор Савва Либкин и основательница инвестиционного фонда TA Ventures Виктория Тигипко.

Андрей Буренок – основатель тревел-сервиса TripMyDream;

Виталий Дятленко – основатель Uklon;

Виктория Тигипко – основательница инвестиционного фонда TA Ventures;

Александр Савилов – основатель сети ресторанов Salateira;

Алина Качоровская – основательница Kachorovska atelier.

Проект UGENERATION направлен на развитие креативного предпринимательства и построен по экспериментальной концепции «лекция за лекцию».

Андрей Буренок, основатель тревел-сервиса TripMyDream.

То есть за каждое выступление предпринимателя на конференции команда UGENERATION организовывает второе – в разных университетах страны и со свободным входом для студентов. Читать вторую лекцию может как тот же спикер, так и тот, кому он передаст эстафету.

Конференция UGENERATION Creative Business Conference состоится уже 21 апреля. Билеты можно приобрести здесь. Больше информации на сайте конференции.

Подписывайтесь на нас в Facebook!

Написать комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

Извините, для комментирования необходимо войти.

1 комментарий

сначала новые
по рейтингу сначала новые по хронологии
1

Bundesliga six consecutive champions debut in Zhuhai! On April 17-18, 2018,NFL Jerseys all top clubs, leagues, countries and continents including the Bayern Munich China Company, gathered in Zhuhai and participated in the Soccerex Global Football Summit China Conference.NFL Cheap Sports Jerseys The total number of directors of Bayern Munich China Manager Ruben Caspar attended the event and described topics such as Bayern’s China strategy and helping Chinese youth football training.

The theme of Rubin Caspar's interview session was "Professionalism and Sustainability - Bayern's Road to China".Adidas NHL Jersey He recalled that in the 19 months since he came to China, the development of the Chinese football industry has been more imaginable than he had imagined before. Promptly,Adidas NBA Swingman Jersey he was very satisfied with Bayern's business in China. CFL Jersey Bayern is the first European football club to set up a subsidiary in China. Stitched NCAA Hockey Jersey“The club executives are aware of the need to open an office in China. Bayern’s main goal is to have more exchanges with our fans and followers in China.” Wen said,Flex Base Baseball Jersey “In addition, the establishment of Chinese companies is very important to our club’s sponsors. Almost half of Audi’s profits come from China,Soccer Club Jersey and Adidas opens three new stores in China on average. Bayern’s establishment of a company in China is undoubtedly a great deal for their development in the Chinese market. In addition, Lu Wen also talked about the new partners after opening a company in China in an interview with China News Service, AFP and Guangdong TV.Women Jersey In particular, he successively formed partnerships with Tongji University and Tsinghua University. Youth Jersey Bayern hopes to Use your own professional knowledge to help Chinese football develop better.In China, Bayern is undoubtedly a resounding brand. The club has always been committed to establishing closer ties with fans. Today, Bayern not only owns the most active online media, but also organizes a number of offline events. Last summer, Bayern China Basically, every day, Bayern has 10 to 25 events. Such as the Oriental Pearl Tower, Nike Pas Cher Outlet Bayern players jumped square dance with the fans, which triggered a huge sensation.The visit to the Zhuhai Summit included not only Ruben Caspar and other colleagues of Bayern Munich China. Bernie Berry also carried the Bundesliga salad plate and became a unique landscape during the summit. During the summit, the Bayern booth was in front of the booth. Adidas shoe Visitors to the crowd are endless and people have taken pictures with Bernie and Bayern Bundesliga. Many people also know that Bayern had just won six consecutive championships in the Bundesliga. They also came to watch the Bundesliga champions' festivities, Bayern. The popularity in China is evident.

Bayern's season is over for more than a month and this season has been a success for Bayern.Nike Air Force One In addition to the Bundesliga's unprecedented six-game succession, the German Cup and the Champions League have also reached the finals and the semifinals respectively. Bayern has also made a successful start in China. “A year and a half since the establishment of the China Office, we already have a professional team of 9 people.Nike Air Huarache We are looking forward to 100% investment in the Chinese market and use professional knowledge to help China, especially Chinese football. Better development.” Lu Wen said finally.

Рекомендуемое

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: